S cílem usnadnit uživatelům používat naše webové stránky využíváme cookies. Kliknutím na tlačítko "Povolit vše" souhlasíte s použitím preferenčních, statistických i marketingových cookies pro nás i naše partnery. Funkční cookies jsou v rámci zachování funkčnosti webu používány po celou dobu procházení webem. Nastavení cookies

Telefon prodejna - 585 207 867,  Otevírací doba: 9:00 - 18:00   

Obuv HULMAN

Na obuvnickém trhu již od roku 1994.

Již přes 100.000 spokojených zákazníků

Kamenná prodejna a sídlo e-shopu v Olomouci.

Rádi Vám poradíme

Dušan Hulman
Rubešova 15
779 00 Olomouc
tel: +420 602 518 330
info@obuvhulman.cz
Ič: 603 09 717
Dič: CZ6408191196

» Zpracování objednávky
Zpracování objednávky

Po přidání vybraného zboží do košíku, zvolte preferovaného dopravce a způsob platby. Zboží vám můžeme zaslat z našeho skladu buď prostřednictvím Zásilkovny nebo PPL.

Pokud jste zvolili platbu kartou, budete přesměrováni na zabezpečenou platební bránu Comgate, kde zadáte potřebné identifikační údaje. Zaplatit můžete platební kartou Visa / Mastercard nebo pomocí online platebního příkazu z vaší banky. O úspěšnosti platby budete ihned informováni. Po uskutečnění platby budete přesměrováni zpět do našeho e-shopu, kde vám potvrdíme, že vše proběhlo v pořádku.

Následně vám zašleme emailem zprávu, že jsme objednávku přijali. V případě, že máme na skladě dostatečné množství objednaného zboží a vy jste objednávku dokončili do 12:00 hodin, s radostí vám garantujeme, že vám zboží přijde již následující pracovní den. Samozřejmě, může se u dopravce stát cokoliv, pokud by došlo ke zpoždění, bude vás dopravce informovat. Pokud objednáte zboží až odpoledne, budeme ji expedovat až následující pracovní den a zásilka vám tedy přijde do 2 pracovních dnů.

Věříme, že zboží dorazí v pořádku a nepoškozené a budete si ho moci plnohodnotně užít a mít z něho radost. Pokud by s dodaným zbožím bylo cokoliv v nepořádku, vstupte do sekce "Reklamace vadného zboží" nebo "Vrácení zboží". Zde naleznete krátký kontaktní formulář, jehož vyplněním nás informujete, že je něco v nepořádku. V co možná nejkratším čase vás budeme informovat, jakým způsobem bude nejjednodušší danou situaci vyřešit k vaší plné spokojenosti. Všechny ostatní potřebné informace naleznete v "Reklamačním řádu".

Vytvořeno systémem www.webareal.cz

NDI2M